02 juni 2009

Moliére

De senaste dagarna har jag tillbringat på teatern då vi haft föreställnignar. Och därför kommer här bilder från vardagslivet på tetern, bakom kilisserna. Nåt i den stilen.Hej i snoppverkstaden! Ellen dricker iste och Julia syr ett manligt könsorgan.
Lisa syr ett manligt könsorgan.
John och skövde övar lite.Ellen äter pizza i solen med kökskniv.Jonte/Angeliqe Dricker iste.
Jag och Skövde eeh.. gör någonting.
Jag och Ellen i våra snygga outfits. Ellens ser ut som Alfons. ;)

Sa ju att jag skulle dansa naken. Har tyvärr ingen bild på mina kläder men jag säga så mycket som att de var oerhört piffiga!


---------------------------------------

Idag hade vi då två skolföreställnignar. Efter det träffade jag Annie. Jag köpte byssor och tröja och så drack vi varm choklad. Sen kollade vi på balen på Didrik och Mikaela.Se så tjusiga de var.

Kram & puss

3 kommentarer: