04 juni 2009

Kladdkaka och Håkan Hellström

Eftersom att jag har en blogg så måste jag väl göra som alla andra bloggare och lägga ut dagens outfit ;)När jag kom hem gjorde jag den underbara upptäckten att vi fått internet i nya huset. Det var ju inte en dag för tidigt. Det firade jag med att baka mig en kladdkaka som blev sådär fantastiskt jätte kladdig så det nästan inte märks att den varit inne i ugnen och så drack jag en stooor kopp te till.

Tänkte kolla på någon bra film till, typ amelie, men datorn är ju sönder, jag kan inte koppla in dvd och hårddisken vill inte visa att jag har lagt in dom braiga filmerna på den. Så istället sitter jag och lyssnar på lite bra musik. Har ju bara lyssnat på kent nu på senare tid då varken telefon eller dator fungerat. Så idag blir det massa Håkan och beatles mm :)

Just det. Innan idag så åkte jag och Matilda och köpte oss ett tält, luftmadrass och ett parasoll till den kommande festivalen. Parasollen var grön och hårig och tältet var NÅGOT större än vi tänkt oss. Men vem klagar på för stor sovplats?

Kram & puss

1 kommentar:

  1. Jag kommer ge dig en mycket finare kladdkaka i födelsedagspresent :D:D:D:D

    SvaraRadera