09 oktober 2009

Öppna fik?

Jag tror jag ska öppna ett fik. Ett sånt där mysigt mormor-fik som alltid luktar nybakade bullar och har lite gammaldags inredning. På väggarna ska det hänga porträtt av ganska så oviktiga personer och porslinet ska självklart alla vara olika. En kopp kaffe ska vara lite billigare än vad det är på alla andra ställen och i bakgrunden ska det spelas mys musik som belle och sebastian eller Marit Larsen. Om ingen annan, så kommer iallfall jag vara stamkund på detta exemplariska fik! (samtidigt som jag bakar bullar såklart.)

Kram & puss

4 kommentarer:

  1. lätt att jag kommer dit , ifall du spelar låten Seymour Stein <3 :D

    SvaraRadera
  2. Självklart kommer den spelas! Lika så "funny litte frog" hehhehe :D

    SvaraRadera
  3. LINN!! det är precis ett sånt fik jag ska öppna ju :O vi borde öppna tillsamans nästan.

    SvaraRadera
  4. Sanna: näähä?! Allvarligt talat. Det måste vi göra! Bara jag får sköta inredningen ;)

    SvaraRadera