13 oktober 2009

e-type?

I morse när jag satt och åt frukost och kollade på nyhetsmorgon lite halvt såg jag att E-type va där. Och jag tänkte "hemskt va han va sport intresserad. Vilken överraskning". Efter några minuter insåg jag att det inte alls va E-type som va på besök i morgonsoffan utan någon slagt halndbolls människa som av oförstålig anledning måste tyckt att de skulle vara kul att vara e-types look-a-like.

De va typ det jag tänkte berätta.... Så spännande va min dag. Det och historia prov. roligt!

Kram & puss

5 kommentarer:

  1. inte en jävla mening om att jag hade med dina byxor? fy fan. :D

    SvaraRadera
  2. SV Lisa: hahahha. tycker vi kan lämna det bakom oss nu . .:P

    SvaraRadera
  3. Haha de var lite smålika varandra :)

    SvaraRadera
  4. Du vet seriöst inte vem det där är? du måste vara född på 90talet.

    SvaraRadera
  5. Nej du Martin. Jag kan stolt meddela att jag både är född på 90-talet och väldigt icke sportintresserad.

    SvaraRadera