03 oktober 2009

augusti 08

För ett årsen såg jag ut såhär. va söt jag va. Bli blond igen?Denna dag har jag gjort något mycket ovanligt. Jag har lagat mat. Jag har lagat mat. Inte kokat nudlar. Nej, idag bjöd jag min far och hans fru på spagetti och köttfärssås. Den blev helt okej för att va första gåns matlagning, om man får säga det själv. Men jag glömde löken. Alltid är det något...
Sitter nu hos min mor och har blivit beroende av ännu ett facebook spel. Bassens fel. Jävla fan. Går ut på att man ska laga mat iallafall. Så passande. Snart blir det film och sova.

Kram & puss

3 kommentarer:

  1. apropå spelet så älskar du det ;) vet att du gillar mig ännu trots att jag tvinga på dig det :D

    SvaraRadera
  2. SV: Blond eller röd. Svårt val.:P haha. Jag hat-älskar spelet, jobbigt med kärlek asså. Men klart jag gillar dig även om du tvingar på mig sånna jobbiga saker:P?

    SvaraRadera