30 april 2010

Pölsa, det sitter fyra knarkare och knarkar i din soffa

Blev lite av en filmkväll idag med chailatte och risifrutti. Utmärkt sätt att fira valborg på, om man frågar mig!Började med den gamla favoriten Smala sussie. Man ser den som väldigt rolig och sådär men kom på att den egentligen är väldigt sorglig. Men fina citat bjuder den på allt!

Sedan fortsattes det med fina fina Amelie från Montmartre. Fina citat i den också även om de är mycket svårare att komma ihåg eftersom att de är på franska. Väldigt söt film dock. Den får mig att ångra att jag inte valde franska som språk på högstadiet. Härligt också att soundtracket finns på spotify!

Om en vecka behöver jag inte kolla på film ensam för då kommer nämligen Sebastian hit. Min mamma ska få träffa han, som hon har tjatat!
Nu har jag huvudvärk och tänker sova. I morgon ska det jobbas flitigt.

Kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar