18 april 2010

Bal och student kläder!

Beställde just skor till balen. Hoppas att de passar! Blev också en studentklänning när ja ändå var igång. Den är ifs offwhite men hoppas att det inte gör något. Det blir säkert kalasbra! På tal om studenten och hela de köret så ska jag också se om jag kan hämta min studentmössa i morgon. Det börjar närma sig. Om två månader går jag inte i skolan längre. Känns hlet underbart samtidigt som det är lite skrämmande. HE HE
Jelena SEK 224, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Helgen har annars varit okej. Blev lite 20års fest och utgång igår och idag har jag städat och sådär. I morgon blir det sista veckan på praktiken.

Kram & puss

3 kommentarer:

  1. Härligt! Ibland har jag lust att gå gymnasiet bara för att få ta studenten ^^ haha

    SvaraRadera
  2. vad jag ska ha på mig på Lördag på en 20 års fest :) Kika in här och kommentera vilken du tycker :) http://hollies.blogg.se/2010/april/vad-ska-jag-ha-pa-mig.html#comment

    Fin klänning och skor :)

    SvaraRadera
  3. Du kommer bli så vacker på balen och studenten =)

    SvaraRadera