22 december 2009

Ta fram vår kamera, tar ännu en bild

Åkte till jönköping och hämtade mina bilder som farmor och farfar ska få i julklapp av mig och syster. Köpte även lite blekning till håret. Så snart blir det ljust. HAHA Eller rött.

Satte nyss upp mina tavlor. Fast ska nog byta bilderna.
Man tänker alltid när man ska åka från mamma eller pappa "behöver jag kameran nu? Nää. Jobbigt att släpa på den. Jag kommer nog ändå inte ta några bilder." Varje gång man tänker så så får man sån jätte lust att ta bilder. Fattar inte detta. Men nu letade jag fram min gamla kompakt kamera som jag fick när jag konfirmerades en herrans massa år sedan, för att kunna visa min er vackra vägg. Och ja, den fungerar ju fortfarande.
Snart kommer lite "halv-släktingar" som ska stanna här över jul. Trevligt trevligt.

Kram & puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar