03 december 2009

och vinnaren är..

JAG!
När jag kom hem så väntade ett litet paket på mig. Jag trodde det var någon slagt jesus förening som skickat bibel till mig, i år igen. Men det var så att jag vunnit en cd för jag varit med och röstat på tracks på p3! Wooowoo! Jag blir så glad! Jag vinner aldrig någonting! Sen att det inte va min musik smak ( absolute hits 2009) spelar väl ingen roll. Det viktiga är att jag faktiskt vann! :D hahha Jag blir så gald.

Nu dricka te och äta clementin. Ikväll blir det troligtvis knäckbak!

kram& puss!

3 kommentarer:

  1. Haha, den kan vi ju lyssna på när vi ska baka pepparkakor ;)

    SvaraRadera
  2. SV: haha! Ja du sajjan... Du tycker inte det vore mer passande med julmusik för att komma i stämning? Men jaja. Jag tar med den!

    SvaraRadera
  3. hej hej nu har du chansen att göra mig riktigt glad, hur då? jo genom att klicka dig in på decevvens blogg och rösta på mig i "veckans blogg- tävlingen" som avslutas imorgon och ja såklart får du en länkning i min blogg med bild. Så vad väntar du på det tar bara en minut och det är det väll värt när du får några extra besökare.
    Tack så mycket på förhand gullet
    kram jessica

    SvaraRadera