12 juli 2009

Trevligt

Härmed kan jag meddela att kvällen hos Annie igår var mycket trevlig! Grilla kött och haloumniost(stavas?) med potatiskroketter och beanesesås. Sen blev det jordgubbar och glass också :) Sjöng lips och vips var jag och Hanna påväg till krogen.. Sen sov vi hos mig. eller, bakade kladdkaka och kokade nudlar och badade lite mitt i natten. :) Trevligt. Några bilder har jag dock inte då Annie åker på semester utan att ge mig dom.
Hanna och jag tänkte att vi skulle gå på allsång i Gränna sen ikväll med om det inte spöregnar allt för mycket. Ta en glass med kanske? Det är ju trottsallt sommar. Även om det inte är med än 14+.

Kram & puss

2 kommentarer:

  1. Blev ju ingen allsång... Får ta det när du har kommit hem igen sen :D

    SvaraRadera
  2. jaa! det måste vi faktiskt göra! haha! lätt värt. jävla synd at vi missa pirelli.. NOT!

    SvaraRadera