11 juli 2009

I'm So Poor Won't You Lend Me Some Money

Godmorgon. Måste bara säga att jag verkligen älskar att gå upp klockan åtta på lördagsmorgonen i tron om att jag ska börja jobba vid 9. Men icke! Här behövs visst inte jobbas inte. Nej men tänk inte på mig. Jag behöver ju inte sova. Jag skulle ju ändå gå upp vid åtta. Har ju inget bättre för mig. Trevligt att vakna i tid. Kan ju inte sova bort hela dagen. HAALLÅ! Jag har sommarlov. Jag behöver sova. Pengar behöver jag med. Vad ska jag annars åka till thailand för i höst?

Jag får väl trösta mig med att jag ska till Annie ikväll på en liten tillställning med grillning. Måste gå till ica och handla lite med. Ensam hemma mellan torsdag och söndag. Juice och kaffi slut, samtidigt. Detta kan inte sluta bra. Det är väldigt lockande att gå ut i regnet som denna sommar inte verkar få nog av att ge oss.
Nu står jag inför det svåra valet, gå och sova igen eller göra mig en macka och te och kolla på Amelie från Montmartre? Tror det lutar åt det senare.

Kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar