30 juli 2009

Fotografering och shoping

Vaknade av att pappa ringer och säger att jag ÄNTLIGEN får en ny telefon. Den har varit inlämnad alldeles för många gånger och nu finns ingen likadan att få tag på så nu får jag en annan. i morgon eller på måndag. Wooho!

Annie och Didrik hämtade mig så åkte vi iväg och fotade lite. har inte kollat på bilderna än men hoppas dom blev bra. Sen åkte jag in till staden och shopade med syster. Köpte en favorit te kopp fast i grönt istället för gult som den jag redan hade var. Sen så framkallade jag bilderna från engångskameran jag hade på peace and love. Mång av dom ser man inte vad dom föreställer men vissa va kalas ;D
Efter staden tog syster och jag en sväng förbi farmor och farfar som bjöd på våfflor :)
Kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar