17 november 2009

Tid, du är dig inte lik

Vart tar tiden vägen igentligen? Det är så man brukar säga och nu förstår jag innebörden. Allt går jätte fort och man får ingenting gjort. Vips är det tisdag. Fuji foto är jätte kul praktik plats, glatt säger man "hejdå, ses i morgon vid 10!" och går där ifrån. En halvtimme senare får jag ett sms av Bella där hon påminner mig om att vi har nationellt prov i svenska i morgon från klockan 8 och 5 timmar fram åt. JAG VILL INTE! Men antar att jag måste kontakta praktiken på något vis och säga att jag inte kommer vid 10, samma tid som jag skriver en 10000 sidor lång uppsats. Uff..

Var tillbaka på teatern idag också. Det var roligt. Synd att Lisa inte va där bara.. .
Nu ska jag laga mat och äta mat ( Macka med mjukost!).

Kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar