04 augusti 2009

Såhär ser det ut

Min favorit-klocka, solisar och klubbor finns här idag.Likt som alla andra dagar sitter jag vid min kära dator och lyssnar på kent. (Kan ge lite kärlek till spotify med när jag ändå håller på.)Fast igentligen borde jag nog städa och hitta en plats till alla saker som ännu inte har någon egen plats, förutom på mitt golv. Som lite kamera grejer, ryggsäck och lådor. Men jag har ju faktiskt jobbat idag också, inte bara latat.

La upp Fototriss från blogg nr.1 idag. För omväxlings skull.

Kram & puss

3 kommentarer:

  1. Jag tycker jag känner igen det där "egentligen borde jag nog..." Samma här. :-)

    SvaraRadera
  2. Det blir lätt så att man hamnar nån helt annanstans fast man eg borde göra nåt helt annat. Men så måste man få göra ibland. Javisst är Spotify bra :)

    SvaraRadera
  3. Härliga färger du har...där du är!!!

    SvaraRadera