29 mars 2009

När vi var små

För er som har missat detta faktum att jag till sommaren ska flytta till Gränna så berättar jag det nu. Så jag ska överge mitt barndomshem och flytta till en gata där husen ligger nära varandra och har små siffror på fasaden. Något som är helt främmande för mig.

Så denna dagen har jag ägnat åt att rensa bland gammla leksaker och skolböcker från mellanstadiet. Sen bara på betygen ;) (Nej jag tänker inte visa engelska läxförhören då jag slutade göra engelskaläxorna när jag började 4an, ungefär.) Och den konstnärliga ådran i mig visade sig visst redan i yngre år.
Säg alla dessa Barbie dockor, var det inte helt fantastiskt på den tiden! Ja jag hade då inte tackat nej till en liten tidsförflyttning tillbaka till slutet på 90-talet.


Annars idag så har jag kört bil, ätit vaniljbulle och målat mitt sängbord oranget som jag bestämmde att jag skulle göra när jag målade mitt rum brunt och oranget för nåt årsen. Det går ju inte snabbt men det blir ju fint när det väl blir gjort. Får hoppas att det passar in i mitt nya rum sen bara. :)

Kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar