18 mars 2009

Hagnesta hill



Va ute och skulle ta kort på den vackra naturen idag för min mamma sa att jag skulle det. Eller a hon sa att de fanns fåglar men dom sov nog när jag va ute för jag såg då inga. Så jag fick agera modell åt mig själv som vanligt, och säg, tor ni inte att det är jag som är på kents hagnestahill omslag? haha! det måste nog vara så. Kan ju önska iallafall. Nu ska vi se om jag orkar baka en kaka eller gå ut med hunden eller nåt.Kan ju inte sitta här hela dagen. Eller jo.
Kram & puss

5 kommentarer:

  1. Lite likt var de tändå tycker jag allt^^ Linn, min Linn. Jag älskar dig. Åh, min Linn <3

    SvaraRadera
  2. Faktiskt jävligt lik!
    / En snubbe som sökte på hagnesta hill på google med namn Christofer

    SvaraRadera
  3. Baloo Hiortkloe@facebook1 januari 2011 kl. 23:31

    Väldigt likt,
    kents finaste omslag + bästa skiva dessutom.

    SvaraRadera
  4. Det är likt! jag finner mig själv leta efter vad det är som inte är likt men hittar inget, kul!

    Hagnesta hill trivia: http://wwwc.aftonbladet.se/puls/9912/17/kentfrida.html

    /En annan snubbe som gjorde precis som Christofer ovan fast heter Alexander.

    SvaraRadera