05 december 2008

Fototriss- Trappor


Fototriss igen. Tror inte jag är så duktig på det där med fototriss. Hinner aldrig ta nya bilder så blir alltid att jag använder gammla bilder, vilken inte är lika roligt. HAHA, i detta fallet blev det några snygga ( höm?) ego bilder som jag tog för nåt år sen.
Men idag tänkte jag "nu ska jag ta bilder till fototriss". Så mamma körde mig till pappa för jag skulle hämta kamera, skor och klänning mm. för ska på julbord i morgon. Tror ni inte att jag glömde kameran då?
Varför är just jag född med sveriges sämsta minne?

http://fototriss.blogspot.com/

2 kommentarer:

  1. Fin triss! Ha ett trevligt julbord då -utan kameran..//Eva

    SvaraRadera
  2. Fina trappbilder du har i ditt lager. Du har inte sämsta minnet - vi är nog många som vill göra anspråk på det...

    SvaraRadera