30 december 2008

Klagomål

Om man ber om en enda liten liten sak, så ska man käfta emot. Förstår inte att folk orkar, överdriva, och inte tänka på andra. Ahhh! Jag blir SÅ SUR! Men jag klagar inte. Bara lite. det är ju bara att dra ut elsladden så dör allting. Detta visade sig vara mycket effektivt. Jag är tyst men innuti mig sitter en liten man och skriker för fullhals, och det är inge trevliga ord han kan inte. Munnen kan inte tolka orden så den fortsätter vara tyst. Vissa (ja bara vissa, gäller ingen som läser denna bloggen så ni kan vara lugna) borde öppna öronen och lyssna på den skrikande mannen inuti mig. Vissa behöver lite skäll och en regäl tankeställare. Även om jag inte säger emot kan man inte göra vad som helst.
Något annat som jag anser vara mycket irriterande är folk som inte har någon åsikt. Nu tänker ni genast "men? Linn har väl andrig några åsikter?". Nä det kanske hon inte alltid har, men vid sånna tillfällen säger hon inget heller, utansätter sig genast och tänker ut en åsikt. Man kan ju inte bara haffsa ur sig något och bara sitta och hålla med. Då har man ju alla andras åsikt? Mycket svårt att ändra på det vid ett senare tillfälle.
Mest av allt vill jag bara åka här ifrån. Bara för ett litet tag. Så man kan glömma av sig lite.
Eller är det jag som tänker helt fel?

1 kommentar: