06 maj 2011

Snäll syster

Idag var jag en snäll syster som körde min syster till jobbet. Passade då på att lämna av lite saker i lägenheten. Kände mig biffigt när jag bar på alla tunga kartonger. Hade egentligen inte tänkt att packa upp något eftersom att många saker är oanvända och resten är dammigt och jag hade inget diskmedel (inte det första man tänker på att inhandla), men började plocka upp en sak och sedan packade resten upp sig själv, typ.
(Tur att man har bra mobilkamera?)
Nu ska jag ta mig ett bad och ett gals vin. Ikväll ska det drickas vin hos Aless.

2 kommentarer:

  1. Hej! Var med och tävla om ett hårstylingskit från got2b/schwarzkopf.
    Reglerna är enkla och alla kan vara med!
    Lycka till :)

    http://texasplays.blogg.se/2011/may/tavling-vinn-harstylingskit-fran-got2b.html

    SvaraRadera
  2. längtar som fan till lägenheten nu, tur att du ordnar till det lite innan jag kommer =) älskar dig !!

    SvaraRadera