17 november 2010

I döda vinkeln ser jag allt du gör

Sitter lite och funderar på hur jag ska få ihop mitt liv egentligen. Har massa jobb som krockar med teater. Och jag har lovat att vara med i teater sen i augusti. Och jobba måste man ju om man ska överleva. Jag vill jobba. Sen så tjatar alla att man ska ta körkort, och ja, idag känner jag mig nästan lite taggad till det. Jag vet att jag kan, om jag koncentrerar mig. Måste göra koncentrationsövningar. Har suttit hela eftermiddagen och övat körkortsteori och på förmiddagen hade jag körlektion. Hade en liten nära döden upplevelse men den här gången var det inte mitt fel. Skulle köra om en lastbil på motorvägen och när jag låg bredvid honom så började han svänga ut i mitt körfält och nästan mosa mig. Körläraren blev lite arg på lastbildschuffören och visade honom vad han tyckte. HEHE

Sitter här nu med en söt kissebebis som äter upp mitt halsband, klocka, armband och mina fingrar. Får se om han är lika söt när han tagit sönder något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar