07 september 2010

Min fina telifon

ooj vad jag är bra på att uppdatera min blogg. HEHE Är nu nere i Lund hos Sebastian som tänkte bo här nu. :/ Långt och jobbigt att åka. Bah. Han måste verkligen införskaffa sig en kaffibryggare. Fail på neskaffe.

Jag har letat igenom hela jönköping och halva lund efter en ny telefon att köpa men den jag bestämt mig för att jag ville ha var slut överallt. Men tillslut hittade jag den på expert i Lund så nu har jag en sånhär fin vit htc wildfire.
Så idag har jag försökt lära mig hur den fungerar. Oj oj oj vad avanserat de ska va då. Massa knappar och grejer som jag inte förstår vad dom är till för. Men om dom är till någon nytta så kommer jag väl fram till det för eller senare.

Nu kolla på kniven mot strupen. HEHE Det programmet får mig att vilja starta restaurang.

Kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar