02 juni 2010

Stockholmsvistelse

Denna dag tog jag och mina klasskamrater bussen till huvudstaden. Måste då säga att jag haft en otroligt trevlig dag med skratt och solsken!Muntra gänget hära. Nej, men efter lite mat blev då stämningen bättre.

Den minst goda japanmaten jag någonsin ätit. Dyr var den också. Men den fick sväljas ner med lite folköl i en park med trevlig utsikt och trevligt sälskap så det löste sig tillslut.

Blev sedan lite shopping med Johannes, Jossan, Frida, Evelina och Rasmus. När allt stängde anslötsig resten av klassen för att njuta av lite kaffi/öl tillsammans innan avresan hemåt.

Linn hittade lite fin jacka på Monki, som hon har letat efter en sådan!

Även ett par jeansshorts på hm inhandlades. När jag kom hem såg jag att de även bidrog med 25% till någon aids fond, så det var ju ett bra köp!

Nu är Linn trött, men kom då ändå hem tidigare än jag trode. I morgon ska jag träffa min kära vän Aless och sen åka tåget till Falköping till min kära Sebastian och tillbringa natten där.

Kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar