19 februari 2010

Här kommer sommaren

Jag tyckte att jag behövde en bikini nu efter som de är så varmt och soligt ute.. . . Eller för att jag tycker att det kan bli vår nu, och vad ger mer vår/sommar känsla än en ny bikini? Beställde från bubbleroom och idag kom den hem till mig. Och den passade. Inte klokt. :)

Tog en sväng med syster och hälsade på farmor och farfar och drack kaffe och löste korsord. HE HE Kvällen blir lungan. Film eller nåt. Hade förresten glömt bort att de va fredag idag. . . Så kan det gå när man har lov.

Kram & puss

2 kommentarer:

  1. Vad härligt vintage den är! Om det är så att du gillar vintagesaker så måste jag tipsa om en otroligt härlig tidning vid namn "the chap magazine".

    www.thechap.net

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Oooh! Linn gillar. Tack så mycket!

    SvaraRadera