21 januari 2010

trallallaa!

Torsdag är nya favorit dagen! Känns bra att vara hemma medans alla andra är i skolan. Jag gick iallfall en sväng med kameran men blev inge bra. Tror det kan ha med att göra att jag inte tycker träd för sig så bra på bild om dom är för många... Utmärkt tillfälle att använda uttrycket "ser inte skogen för alla träden." Eller så är det väl bar jag som har väldigt dålig fantasi. Typ.

Just det. Färgade håret i måndags igen då den röda färgen hade gett upp hoppet och blivit orange istället. Men Tror att den redan börjar ge med sig igen. :/
Nu ska jag laga lite mat och idag blir det för omväxlingskull nudlar. Sen tänkte jag packa lite för i morgon åker jag till lund och hälsar på Sebastian. Tänkte också scanna in några över 100år gamla bilder som min mor visade igår. Sket fräna är dom! Lägger kanske upp några här sen.

Kram & puss

2 kommentarer:

  1. Så snygg färg, precis sån där färg har jag länge viljat färga till, fast jag kanske skulle se blek ut, för är blond egentligen.

    SvaraRadera
  2. SV: hehe Tack så mycket... jag är fakiskt också blond egentligen så det är nog ingen större fara. Sen att jag faktiskt ser blek ut stör inte mig. :P

    SvaraRadera