26 november 2008

Fika med blondinbella?

jahaja. Nu vart snön påväg att försvinna igen. Det var ju onödigt att den kommer över huvudtaget då kan man ju tycka.
I morgon ska jag då troligtvis till dreamhack och fota och hälsa på om allt går som det ska. Min lärare Daniel ska typ fixa så jag kommer in gratis där, men vet inte riktigt hur det ska gå till. Sitter och väntar på att han ska ringa men det verkar ju ta sin tid.
På tal om dreamhack så ska ju tydligen ingen mindre än blondinbella själv föreläsa där på fredag. hon ska visst också passa på att ta en fika när hon nu ändå är i jönköping och hon efterlyser nu då folk som vill joina henne i sitt fikande. Ingen som ställer?! jag menar liksom.. FIKA MED BLONDINBELLA!!! hahahaha!
jaja. nu ska jag vänta lite till på att Daniel ska ringa. Kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar